Reklamationer

En reklamation kan göras om produkten är trasig vid mottagandet eller dold transportskada. Vid emballageskada skall det anmälas till DHL omgående! Annars godtas inte reklamationen. 

Här kan du läsa mer om hur du går tillväga vid transportskador.

OBS! Detta formulär är till för produkter som är köpta i vår e-butik.
Vid övriga ärenden vänligen kontakta reklamation@nilssonsisvedala.se eller ring 040-40 98 50.

Instruktioner

  1. Denna instruktion gäller alla typer av reklamationsbegäran. Vid ansökan är det viktigt att du fyller i samtliga fält.
  2. Vi kommer kontakta dig per e-post så fort reklamationsbegäran är godkänd. Det kan ta upp till 3 dagar.
  3. Fotografera gärna eventuellt ID-nummer på din möbel. Det underlättar hanteringen av er reklamation avsevärt.

Kunduppgifter

Allowed file extensions to upload :jpg,png,gif,pdf,bmp

Allowed file extensions to upload :jpg,png,gif,pdf,bmp

Allowed file extensions to upload :jpg,png,gif,pdf,bmp